دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان اروپا| جشنواره گل پاری‌سن‌ژرمن در پاریس و صعود آژاکس به لیگ اروپا/لیورپول متوقف شد

در آغاز شب دوم از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن حریف ترکیه‌ای خود را گلباران کرد.
کد خبر : 547305
-02.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  دیدارهای شب دوم از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار استارت خورد.


یکی از این بازی‌ها که زودتر از دو بازی دیگر برگزار شد، مصاف نیمه تمام شب گذشته دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و استانبول باشاک‌شهیر ترکیه بود که به خاطر جنجال نژادپرستانه داور چهارم تعلیق شده بود. این بازی در دقیقه 20 در حالی که بدون گل بود نیمه تمام ماند و امروز ادامه آن برگزار شد و PSG‌ توانست میهمان ترکیه‌ای خود را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.


نیمار در این بازی با گلزنی در دقایق 21، 38 و 50 هت‌تریک کرد. کیلیان امباپه هم دو گل دیگر پاریسی‌ها را در دقایق 43 (پنالتی) و 62 به ثمر رساند. تنها گل تیم استانبول باشاک شهیر را هم مهمت توپال در دقیقه 57 زد.


با این پیروزی پاری‌سن‌ژرمن 12 امتیازی شد و بالاتر از لایپزیک به عنوان تیم اول گروه H‌ به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد تا در قرعه‌کشی آن مرحله جز تیم‌های سید اول باشد.


در ادامه و پس از این بازی دو دیدار همزمان در گروه‌ D برگزار شد که در مهمترین بازی برای کسب سهمیه باقیمانده، آژاکس در آمستردام به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف ایتالیایی خود شد. تنها گل این بازی را لوئیس موریل در دقیقه 85 به ثمر رساند. این در حالی بود که آژاکس از دقیقه 79 با اخراج رایان گراون‌برچ 10 نفره به کارش ادامه داد.


آتالانتا با این پیروزی 11 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم پس از لیورپول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. آژاکس هم با 7 امتیاز سوم ماند و راهی لیگ اروپا شد. در بازی همزمان، لیورپولی که صعودش به عنوان تیم اول پیش از این مسجل شده بود، در خانه تیم میتیلند دانمارک به تساوی یک – یک رضایت داد. محمد صلاح در دقیقه یک این بازی گل لیورپول را زد و آلکساندر شولز در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای میتیلند زد. لیورپول با این نتیجه 13  امتیازی شد و میتیلند هم با 2 امتیازی در آخر گروه قرار گرفت.


6 دیدار دیگر در این رقابت‌ها در جریان است.


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته